Podjetje Divine Nails.

Uspešen Black Friday
na Divine Nails

Divine Nails je slovenska blagovna znamka, ki nudi izobraževanja in vrhunske izdelke za oblikovanje nohtov. Njihovi izdelki, ki jih odlikujeta kakovost in luksuzna embalaža, so namenjeni salonom in posameznikom, ki se ukvarjajo z oblikovanjem nohtov.

Teden dni za pripravo

Z znamko Divine Nails smo pričeli sodelovati dober teden pred Black Friday razprodajami, tako da smo morali digitalno kampanjo zasnovati zelo hitro in učinkovito. Zaradi pomanjkanja podatkov smo namesto uporabe “lookalike” občinstva na podlagi analize in predvidevanj oblikovali 5 ciljnih skupin – in prav vsaka izmed njih je prinesla nadpovprečne rezultate.

Izstopajoča kampanja

Za čim bolj uspešno kampanjo smo teden dni pred Black Friday razprodajo pričeli z objavami in storiji ustvarjati pričakovanje oz. »hype«. Vsebino smo zasnovali s ciljem čim višjega engagementa, kar smo dosegli z vključevanjem kvizov in vprašanj. Na podlagi prejetih fotografij s strani Divine Nails smo oblikovali izstopajoče kreative vpadljivih barv, ki so se vizualno povezovale z oglasi. S tem smo poskrbeli za dvoje; da so obstoječi sledilci lažje prepoznali vsebine znamke, novi kupci pa jih v poplavi Black Friday oglasov bolj opazili.

Nadpovprečen ROAS

Čeprav je bil oglaševalski proračun relativno nizek in je znašal nekaj več kot 100 €, smo s kampanjo dosegli vrhunske rezultate. Vsebine, ki smo jih pripravili za Divine Nails, so dosegle 6,884 uporabnikov! Izmed vseh je nakup opravilo kar 86 posameznikov, pri čemer je cena na nakup znašala 1,53 €. Glavni pokazatelj uspešnosti kampanje pa je nedvomno ROAS (Return On Ad Spent), ki je znašal vrtoglavih 80,25 – to  pomeni, da je vsak vložen € prinesel kar 80,25 € prometa!

S kampanjo smo več kot zadovoljni, vendar pa se zavedamo, da bi višji budget prinesel še boljše rezultate. Žal smo bili pri budgetu omejeni na 44,60 € dnevno, saj oglaševalski račun podjetja za čas trajanja akcije še ni bil potrjen s strani Facebooka.

Vrhunski rezultati

Nizek proračun, odlični rezultati.

6,884 uporabnikov

Doseg novih uporabnikov.

80,25 € prometa

Za vsak vložen evro.

žELITE DOSEČI PODOBNE REZULTATE?

Naj vam pomagamo.

Back to top: