Podjetje Avemed.

Kako smo z manjšim budgetom
dosegli večje rezultate?

Podjetje Avemed deluje na področju prehranskih dopolnil in osebne nege. Na trgu ponujajo prvovrstne ter do narave prijazne izdelke vrhunskih proizvajalcev, s katerimi želijo zadostiti zahtevnim, ozaveščenim in trajnostno naravnanim kupcem.

Od Google k
Facebook oglaševanju

S sodelovanjem smo pričeli sredi poletja, ki je sicer na trgu prehranskih dopolnil eno manj uspešnih obdobij, a nas to ni ustavilo pri doseganju zastavljenih ciljev. V preteklosti je podjetje Avemed sodelovalo z drugo agencijo, ki je njihove izdelke oglaševala primarno na Googlu (PPC), s čimer pa niso dosegali želenih rezultatov. Na podlagi preteklih ne(uspehov) smo zato za Avemed zasnovali novo strategijo oglaševanja, ki temelji na Facebook oglaševanju.

Zasnova strategije

Pred našim sodelovanjem pri Avemedu niso bili seznanjeni s Facebook oglaševanjem in potencialom, ki ga le-to prinaša, zato smo celotno strukturo postavili takorekoč “z nule”. Preden smo pričeli z oglaševanjem, smo naredili temeljito raziskavo trga in pripravili različne ciljne skupine, za katere smo na podlagi podatkov ocenili, da bi jih ti izdelki zanimali.

1, 2, 3, testiranje

V prvi fazi smo izvedli testiranje ciljnih skupin, da bi izvedeli, katera izmed njih se najbolje odziva na oglase in posledično predstavlja največji potencial pri oglaševanju. Ko smo natančneje opredelili ciljno občinstvo, smo pričeli z oglaševanjem, pri čemer smo preizkušali različne kreative. S testiranjem vizualnih materialov in tekstov smo pridobili pomembne informacije, na podlagi katerih smo ustvarili učinkovito formulo za oglase, ki vedno znova prinašajo rezultate.

S targetiranim Facebook oglaševnjem smo nekakovosten Google promer zamenjali za kupce in tako z manjšim budgetom dosegli boljše rezultate!

Nižji bounce-rate

Bounce rate je padel za 4 %

Daljši obisk strani

Povečan čas na strani za 31,1 %

Goste spremenili v kupce

Povečanje kupcev za 19 %

žELITE DOSEČI PODOBNE REZULTATE?

Naj vam pomagamo.

Back to top: